2014(e)ko azaroaren 9(a), igandea

Artelanak sortzen.

Egun on irakurleok! Gaur informazioa bilatzen nengoen bitartean albiste hau aurkitu dut sare sozialetan, batez ere, Twitter-en. Albisteak honela dio: "Artist collaborates with 2-year-old daughter to create works of art". Harrigarria eta interesgarria iruditu zait eta horregatik, blogean partekatu behar nuela sentitu dut. Horrelako proiektuak egitea politak direla iruditzen zait, 2 urteko haurrak egindako zirriborroetatik koadro zoragarriak ateratzen direlako eta irudimenak parte-hartze handia duelako lan hauetan. Albiste osoa irakurtzeko gogoa izatekotan "materiala" orrian link-a ipini dut, bertan bideoak eta argazkiak daude prozesua ondo ikusteko.  




Espero dut zuen gustukoa izatea eta horrelako albiste gehiago partekatzen saiatuko naiz. Hurrengora arte!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina